Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » OBSŁUGA IT
  • X-TOP Sklep Internetowy
  • Serwis komputerowy Poznań X-TOP. Naprawy laptopów Poznań Ul. Łukaszewicza 44 vis a vis Biedronki
  • E-mail:sklep@x-top.pl
  • Telefon696 920 555
  • Godziny działania sklepucodziennie 7.30 - 20.00. Łukaszewicza 44 naprzeciw Biedronki. Dostępny darmowy parking. Blisko ulicy: Głogowska
  • Kod QR - X-TOP Sklep Internetowy

OBSŁUGA IT

Obsługa IT Firm w Poznaniu

Serwis komputerowy Poznań X-TOP świadczy usługi w zakresie szeroko rozumianego helpdesku IT.

Naszym Klientom oferujemy stałe wsparcie w codziennej pracy, a także opiekę nad urządzeniami informatycznym. Decydując się na helpdesk IT realizowany przez naszą firmę nie musisz martwić się o tworzenie takiego działu wewnątrz firmy. Nasi specjaliści połączą się z komputerem w Twojej firmie i zdalnie pomogą rozwiązać problem lub dokonają naprawy na miejscu. Każde połączenie odbywa się oczywiście w bezpieczny sposób. Nasi pracownicy, to osoby posiadające wieloletnie doświadczenie oraz wysoki poziom umiejętności. Dzięki temu udzielają pomocy precyzyjnie i sprawnie, dbając o zachowanie ciągłości pracy.


W czym może Ci pomóc Serwis komputerowy X-TOP w Poznaniu?

profesjonalne i kompleksowe wsparcie IT 24/7 – pomoc zdalna i na miejscu,
pomoc techniczna w ramach I, II i III linii wsparcia,
rozwiązywanie rutynowych i specjalistycznych problemów i usterek,
diagnostyka problemów z siecią, sprzętem i oprogramowaniem,
serwis infrastruktury – diagnostyka i naprawa infrastruktury IT,
sprawdzanie i przedłużanie licencji na systemy operacyjne i oprogramowanie,
usuwanie zbędnych dodatków do przeglądarki lub paska zadań,
personalizacje ustawień sprzętu i narzędzi,
obsługa systemów biurowych, takich jak SAP czy CRM,
konfiguracje urządzeń, w tym routerów, urządzeń peryferyjnych, na przykład drukarek czy skanerów,
prewencyjne przeglądy sprzętu,
instalacje sterowników,
zakładanie, usuwanie i zarządzanie kontami i uprawnieniami pracowników,
kontrola dostępu do danych,
usuwanie skutków awarii, ataków hakerskich i wirusów,
instalacje lub pomoc w instalacji oprogramowania antywirusowego i antyspamowego,
wsparcie podczas przeprowadzek i przenoszenia sprzętu IT,
redundancja sieci i funkcji nadmiarowych,
udostępnianie sprzętu zastępczego
przygotowywanie i zmiany stanowisk pracy od strony IT,
zdalne lub miejscowe szkolenia z użytkowania programów, aplikacji i sprzętu,
instalacje systemów operacyjnych, oprogramowania i sprzętu,
pomoc w usuwaniu szkód wyrządzonych na skutek awarii,
zarządzanie serwerami,
tworzenie i administrowanie backupami danych,
wirtualizacja serwerów,
przenoszenie danych w chmurę,
opieka IT dedykowanego eksperta,
monitoring aktywności pracowniczej, odwiedzanych stron, usług, eksploatacji, zapełniania pamięci, wykorzystania zasobów,
gwarancja natychmiastowej reakcji na zgłoszenia Klienta,
aktualizacje i modernizacje oprogramowania i sprzętu,
konfiguracja tuneli VPN,
tworzenie dedykowanych rozwiązań IT usprawniających zarządzanie dokumentacją, komunikację i współpracę grupową,
odzyskiwanie utraconych danych,
testy obciążenia sieci i urządzeń sieciowych,

 

 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu