Naszym Klientom oferujemy stałe wsparcie w codziennej pracy, a także opiekę nad urządzeniami informatycznym. Decydując się na helpdesk IT realizowany przez naszą firmę nie musisz martwić się o tworzenie takiego działu wewnątrz firmy. Nasi specjaliści połączą się z komputerem w Twojej firmie i zdalnie pomogą rozwiązać problem lub dokonają naprawy na miejscu. Każde połączenie odbywa się oczywiście w bezpieczny sposób. Nasi pracownicy, to osoby posiadające wieloletnie doświadczenie oraz wysoki poziom umiejętności. Dzięki temu udzielają pomocy precyzyjnie i sprawnie, dbając o zachowanie ciągłości pracy.
W czym może Ci pomóc Serwis komputerowy X-TOP w Poznaniu?
profesjonalne i kompleksowe wsparcie IT 24/7 – pomoc zdalna i na miejscu, pomoc techniczna w ramach I, II i III linii wsparcia, rozwiązywanie rutynowych i specjalistycznych problemów i usterek, diagnostyka problemów z siecią, sprzętem i oprogramowaniem, serwis infrastruktury – diagnostyka i naprawa infrastruktury IT, sprawdzanie i przedłużanie licencji na systemy operacyjne i oprogramowanie, usuwanie zbędnych dodatków do przeglądarki lub paska zadań, personalizacje ustawień sprzętu i narzędzi, obsługa systemów biurowych, takich jak SAP czy CRM, konfiguracje urządzeń, w tym routerów, urządzeń peryferyjnych, na przykład drukarek czy skanerów, prewencyjne przeglądy sprzętu, instalacje sterowników, zakładanie, usuwanie i zarządzanie kontami i uprawnieniami pracowników, kontrola dostępu do danych, usuwanie skutków awarii, ataków hakerskich i wirusów, instalacje lub pomoc w instalacji oprogramowania antywirusowego i antyspamowego, wsparcie podczas przeprowadzek i przenoszenia sprzętu IT, redundancja sieci i funkcji nadmiarowych, udostępnianie sprzętu zastępczego przygotowywanie i zmiany stanowisk pracy od strony IT, zdalne lub miejscowe szkolenia z użytkowania programów, aplikacji i sprzętu, instalacje systemów operacyjnych, oprogramowania i sprzętu, pomoc w usuwaniu szkód wyrządzonych na skutek awarii, zarządzanie serwerami, tworzenie i administrowanie backupami danych, wirtualizacja serwerów, przenoszenie danych w chmurę, opieka IT dedykowanego eksperta, monitoring aktywności pracowniczej, odwiedzanych stron, usług, eksploatacji, zapełniania pamięci, wykorzystania zasobów, gwarancja natychmiastowej reakcji na zgłoszenia Klienta, aktualizacje i modernizacje oprogramowania i sprzętu, konfiguracja tuneli VPN, tworzenie dedykowanych rozwiązań IT usprawniających zarządzanie dokumentacją, komunikację i współpracę grupową, odzyskiwanie utraconych danych, testy obciążenia sieci i urządzeń sieciowych,